گروه توانبخشی گفتار توان گستر 09121623463

آخرین نوشته - 16 اردیبهشت 1400

– آگاه تر شوید. ۲- تفکرات، احساسات و باورهای تان را بیان کنید. ۳- های درونی خود …


– آگاه تر شوید.
۲- تفکرات، احساسات و باورهای تان را بیان کنید.
۳- های درونی خود را کشف کنید
۴- نقاط ضعف و قوت خود را کشف کنید.
۵- خودتان را جای فرد دیگری بگذارید.
۶- به دیگران در مدیریت هیجانات شان کمک کنید.
۷- مسئولیت پذیر باشید.
۸- محرک های خود را کنترل کنید.
۹- انعطاف پذیر باشید.
۱۰- شاد باشید.

✔️ شما می توانید با استفاده از اشکال گوناگونی از تمرکز و حضور در لحظه از هیجانات آگاه تر شوید.
✔️ تفکرات، احساسات و باورهای آن را به شکلی مناسب با دیگران در میان بگذارید، اساساً شما نیاز دارید اجازه دهید افرادی مناسب در زمانی درست بدانند موضوع شما چیست.
✔️به طور صحیح نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید، شناخت خود به شما کمک می کند در زندگی انتخاب صحیح داشته باشید.
✔️ افزیش توانایی تان در زمینه همدلی می‌تواند به شما کمک کند به دیگران نزدیک‌تر شوید.
✔️ مسئولیت پذیر بودن از لحاظ اجتماعی مرتبط با نفع شخصی نیست بلکه مرتبط با چیزی است که می‌توانید آن را با بقیه در میان بگذارید.
✔️ افرادی که هوش هیجانی بیشتری دارند می توانند خود را سازگار تر کنند.
✔️ افراد دارای هوش هیجانی بالا و افراد شاد هستند و فقط به این دلیل خوشحال نیستند که اتفاقات خوبی برایشان می‌افتاد.

مشاوره تحصیلی
مشاوره کودک و نوجوان
مشاوره فردی
مشاوره زوج و خانواده
مشاوره پیش از ازدواج
مشاوره و درمان اختلالات جنسی
خدمات روانپزشکی
▫️تماس جهت مشاوره حضوری، آنلاین :
٠٣٤٣٢٤٥٣٨٨١
٠٣٤٣٢٤٦٩٤٤٨
٠٣٤٣٢٤٤٥٩٩٣
‌ مشاوره



منبع

دسته‌ها

اطلاعات

مشاهده بلاگ

نوشته های مرتبط

Call Now Buttonتماس با کلینیک توانبخشی کرج